סקר • המועמד היחיד שיכול לנצח את נתניהו: הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ

    ישראל פרייא | צילום: Kobi Gideon 1 Comment on סקר • המועמד היחיד שיכול לנצח את נתניהו: הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ
    13:30
    17.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קצינים מספרים על קרבות ג'בליה: "הלחימה האלימה ביותר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ניסיונות התקשורת לבדוק את האלטרנטיבה לראש הממשלה המכהן בנימין נתניהו, מעלים מועמדים מעניינים המשיגים תוצאות מפתיעות. מסקר של ד"ר מינה צמח ומנו גבע ממכון מדגם בשיתוף "איי-פאנל" עבור מהדורת סוף השבוע של חדשות 2 עולה כי לרמטכ"ל לשעבר בני גנץ ישנם הסיכויים הטובים ביותר לגבור על נתניהו.

    בתשובה לשאלה"את מי היית מעדיף כראש ממשלה?", בהתמודדות ישירה מול בנימין נתניהו קיבל הרמטכ"ל לשעבר גנץ 44% לעומת 32% בלבד של נתניהו. מדובר בפעם הראשונה שנסקר פער מכובד שכזה.

    על כל יתר הנסקרים, גובר נתניהו, כשיאיר לפיד מוביל במקום השני עם 32 אחוזי תמיכה לעומת 46 לנתניהו, אחריו ראש השב"כ לשעבר, ומי שמרבה לבקר את נתניהו, יובל דיסקין המקבל בסקר 30 אחוזי תמיכה לעומת 39 אחוזים לנתניהו.

    בתחתית הרשימה נמצאים הרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי עם 29 אחוזי תמיכה לעומת 41 לנתניהו, ובוז'י הרצוג עם 28 אחוזי תמיכה בלבד לעומת 51 אחוזים ליריבו משכבר, ראש הממשלה נתניהו.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      להזכירכם רק לפני כחצי שנה היה סקרים לבחירות שכמעט ולא שיקפו אפילו לא בקצת את המציאות זה נסיון להחזיר את אמון הציבור לסקרים לא יועיל או שזה סתם לחץ על גנץ שיתמודד ליו"ר "העבודה"